? ??????????????Fairy Princess? ????? ?? ???Rating: 3.6 (192 Ratings)??5 Grabs Today. 18370 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Ferrari? ????? ?? ???Rating: 3.8 (185 Ratings)??5 Grabs Today. 11655 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Jumaat, 8 Ogos 2008

Saje takde keja.....!

Hello....! meet again! takde ape nak tulis cume nak memenuhkan blog saya yang kosong ni. Cuma nak ucap selamat bercuti sekolah minggu depan kepada semua murid-murid, pelajar-pelajar dan cikgu cekgi. Haiiiii... lambatnye rasa nak cuti hek.... Isikan masa cuti dengan benda-benda yang berfaedah (kata ummi saya!), tapi memang betul pun...! macam saya time cuti sekolah nilah yang dapat mengeratkan lagi silaturahhim saya dengan jiran-jiran saya di padang bola di rumah saya tuh,... kalau tak takdelah jumpe pun, almaklumlah.... ada yang tak sama sekolah, busy lah ape lah.... hehehe... seronoknye.... wokey lah.... nak gi ngetih jab ikut ummi dan ayah saya sebab diaorang tu kalau tak ngetih kedai mamak satu hari tak sempurna hidup.... kaki ngetih tuuurr..... cau cin chau!

0 ulasan: