? ??????????????Fairy Princess? ????? ?? ???Rating: 3.6 (192 Ratings)??5 Grabs Today. 18370 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????Ferrari? ????? ?? ???Rating: 3.8 (185 Ratings)??5 Grabs Today. 11655 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Rabu, 12 Ogos 2009

saje je xde keje

salam....

rasa da lama x update blog .....
tapi hari ni rase macam xde apa nak buat...
aku tunjukkanlah gana lame aku kat mesia..
enjoy lah........

dania and danish masa buat medical
check-up









dania and qaweem naik motor atau merempit

dania masa pertandingan taekwondo


aku.. makan masa rehat



aku ngan qaweem masa raya..
tulahh...... gamba sikit je ekkk,....
nanti bila ada mood aku tunjuk banyak2 gamba mase dulu....
caw....

0 ulasan: